donderdag 19 april 2012

Out of the Box!!




OPROEP: Wie kan me helpen aan een koelbox?

Niet perse om te hebben, om even te lenen zou ook heel mooi zijn!

Voor een nieuw ruimtelijk project wil ik een muur van koelboxen bouwen....
en daarvoor heb ik 250 koelboxen nodig!
Op 1 juli heb ik ze nodig, dus als je een oude/nieuwe/doodnormale of bijzondere koolbox hebt.... leen hem dan aan mij!! Ik zal er zorg voor dragen dat hij weer heel terugkomt want de koelboxen worden niet actief gebruikt, maar dienen als 'decor'.

250 koelboxen zijn er nog al wat, dus help me mee en vraag vrienden, ouders en andere familieleden om hun koelbox te mogen gebruiken :) Vanaf 7 juli kunnen ze weer terug naar de rechtmatige eigenaren!!

Ik hoor het graag als je mij wilt helpen :)

Alvast heel erg bedankt! 

Lieve groet, Mira
(tel. 06 48171128)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten