dinsdag 28 februari 2012

HaRT

Vorige week heb ik mn stoute schoenen aangetrokken en ben ik het terrein van Vis a Vis opgegaan.
Ik heb aangeboden om als decorontwerper/decorbouwer mee te helpen aan het decor van hun nieuwe voorstelling HaRT!
 Vis a Vis maakt fantastisch theaterspektakel, maar onder alle effecten en visuele comedy spelen ze belangrijke actuele thema’s uit. Wie goed kijkt, voelt altijd de poëzie van de voorbijgaandheid van de dingen (http://www.visavis.nl/).


De reactie die ik vervolgen via de mail ontving was veelbelovend:

 

Dag Mira,

Afgelopen week kwam je bij ons binnenlopen om je diensten aan te bieden op het gebied van decorontwerp en decorbouw. Ik heb mijn collega’s van je verteld en ze zijn op zich heel enthousiast. Heel erg leuk dat je ons wilt komen helpen!

Volgens onze decorontwerper zou je hulp over een aantal weken heel welkom zijn. 
Vind je het goed als we jou over een paar weken gaan benaderen?
Mocht het jou te lang duren voordat je van ons hoort of je denkt dat we in de hektiek zijn vergeten om aan je te denken (komt weleens voor), schroom dan niet om even te bellen of te mailen. Goed?

Met HaRTelijke groet,

Vis a Vis


(wordt vervolgd!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten