maandag 13 februari 2012

Impressie opening van mijn expositie in Galerie Koenders


Samen met Fieke van Dieren hebben we op op 25 februari de expositie feestelijk geopend :)
Tot eind april is mijn ruimtelijke werk te bezichtigen in Galerie Koenders in Den Haag.
Kon je er niet bij zijn en wil je op een ander moment mijn werk bezichtigen? Dat kan altijd.
Vind je het fijn als ik erbij aanwezig ben, laat het me dan even weten!

Liefs, Mira



Kwestie van Kiezen,met mijn vader Paul Ticheler, tante Nel Duivenvoorde en andere geïnteresseerden

Rekbaar Verlangen,
met oom André Ticheler en een goede vriendin


Kwestie van Kiezen,met Jeroen Meefout, galeriehouder Niels Koenders, Bauk, Gerard en Martijn Groot,
Jaap de Boer en andere geïnteresseerden


Uit de Kunst, met daarachter Tamar Alsemgeest, Martijn Groot en Astrid Puite met dochtertje Fenna

Uit de Kunst, met daarachter Astrid Puite met dochtertje Fenna

Onverwachts bezoek van Michel Hoogervorst (oud-KABK-docent),
en oud-klasgenoten Tamar Alsemgeest en BarryVriend 


Kwestie van Kiezen,met daarachter galeriehouder Arnaud Bakhuizen en twee bekenden 


Oogcontact,met clownsmaatje Ellen Kempers, tante Nel Duivenvoorde en andere geïnteresseerden  

Rekbaar Verlangen,
met daarachter (voor mij) onbekende geïnteresseerden  


 Serie Boszicht van Fieke van Dieren,
met Ilona Theben Tervile-Moerland en goede vriend Vincent  

Hierbij wil ik iedereen van harte bedanken voor de fantastische opening!
Het was hartverwarmend om zoveel lieve vrienden, familie en andere geïnteresseerden te mogen verwelkomen in deze prachtige galerie!




1 opmerking:

  1. Reactie van Willem van den Brand:

    Dag Mira,
    Mijn vrouw en ik hebben genoten van uw werk.
    Prachtig om te zien dat een simpel ballentoestel als symbool kan dienen voor vele zaken die we dagelijks in de krant lezen maar ook waar we uiteindelijk zelf mee bezig zijn.
    Er zijn veel dingen die je hier mee kunt vergelijken.
    Wat is goed gekozen of niet goed gekozen? Had je de keus op de knop moeten zetten of via de grijper. Dat zie je uiteindelijk op het laatst of de keus goed is geweest.
    Ik vind het goed gevonden.

    Met vriendelijke groet en ga door met nieuwe ideeën, Willem van den Brand

    BeantwoordenVerwijderen